TEMAT AKTUALIZOWANY

UWAGA! 8.11.2011r.: godz: 21:00.: Andrzej Dołecki i najprawdopodobniej 3 aktywistów z Warszawy w tym jedna dziewczyna ( twórczyni tegorocznego Obamy ;P) zostali aresztowani! Nie wiemy jeszcze do końca o co poszło, czy było to tylko doprowadzenie czy jakas mocniejsza interwencja. Andrzej zdołał krzyknąć , ze idzie na 24h ale może sie wszystko wydarzyć. Jednak nie przewidujemy większych fajerwerków. Babilon czuwa , śledzi i kąsa. Kiedy wreszcie dadzą nam spokój! Tu już ruski krokodyl u wrót stoi a Polacy pod bramą męczą własnych obywateli!

UWAGA! godzi 22:00.: dobra wiec jest tak: ziomek dostal telefon zeby przyjechal do Andrzeja zajac sie zwierzetami, przyjechal, 2 osoby odjechaly juz w radiolce jak przyszedl, nie dostrzegl kto, wszedl na gore, tam Andrzej z Goska byli i 3 po cywilnemu psow, ponoc byli w szampanskim nastroju i Andrzej mowil ze za 24 wracaja, nic raczej nie mieli ewentualnie jakies male ilosci, mowil ziomek tez ze jest plecak w mieszkaniu pelen roznych ziolek, wygladajacy na to ze Andrzej podpuche robil czy go namierzaja. Tyle narazie wiemy.

UWAGA!9.11.2011r.: AKCJA POLITYCZNA! KOMPROMITACJA PELNA!! Nasi ludzie zostali aresztowani przez Komende Glowna Policji, ktora podlega MSWiA a MSWiA podlega komu? KANCELARII PREMIERA!!!! KGP to jest budynek urzedowy ( tam nie ma dolkow), ktora zajmuje sie wlasnie takimi sprawami.Wszyscy z nich byli przesluchiwani wlasnie przez tych urzedasów! Gdyby chodzilo o zwykla marihuane zająłby sie albo IV wydzial antynarkotykowy albo pobliska komenda policji. Dzisiaj Stanislaw i Andrzej mieli brac udzial w debacie na Uniwersytecie. Znalezli przy Andrzeju 2,5grama. WIELKI SUKCES!!!!!!!!!!!! STANISLAW CO MUCHY BY NIE SKRZYWDZIL ! ANDRZEJ CO POMAGA WSZYSTKIM A NIE SOBIE !! ZOBACZCIE CZYM SIE ZAJMUJE POLSKA POLICJA !!!!!!!

UWAGA!9.11.2011r ok. 13:00 Wyszedłem (Stasiek), wyszedł też Kucyk. Wczoraj wieczorem zostało zatrzymanych 6 aktywistów WK. Pod absurdalnymi zarzutami, było coprawda zioło, ale od razu przyznał sie do jointów bohatersko Bronson. Wszyscy spędziliśmy noc w areszcie bezzasadnie, Andrzej, Bronson, Gośka wciąż są zatrzymani. Osobiście uważam, że wczorajsze represje są związane z moim dzisiejszym wystąpieniem, na Uniwersytecie na Mazurach, na które miałem jechać z Andrzejem. Zabrania się nam mówić prawdę!!! Represje i inwigilacja trwa!!!

UWAGA! 9.11.2011r. ok.13 30: Hej, właśnie mnie wypuścili (Lewe Oko,Kucyk). Zatrzymali sześć osób (goska, bronek,drukarz,adnrzej,ja i stasiek). Trzy bedą mialy postawione zarzuty. na dzień dobry po wejściu poliocjant do mnie:  “oooo i fotograf jest, jak sie chowa synek? ” juz wczoraj chciali nas wypuscic ale zadzwonila gora i nas zatrzymali na noclegi… zatrzymala nas grupa ds przestepczosci narkotykowej i pewnie nie z powodu debaty a z powodu caly czas toczacego sie postepowania i prowadzonych dzialan operacyjnych. i jeszcze jedno… na pytanie czy nas podsluchują odpowiedzieli – WYSTARCZY WAS POCZYTAC W INTERNECIE … – wiec jesli kiedykolwiek bedziecie mieli osobiste wrzuty do kogokolwiek to robcie to na priv !!!!!!! niebieskie chlopaki wiedza wszystko to co tajne i troche jawniejsze. pozdro i głowa do góry !

UWAGA! 9.11.2011r. ok .16:30: Andrzej opuścił areszt, czekamy na innych.

UWAGA! 9.11.2011r. ok. 21:00: Wszysy opuscili areszt, jutro powiemy więcej na temat wczorajszych zatrzymań tymczasem dzisiaj zatrzymany został również współorganizator MWK w Lublinie. Miał prawdopodbnie 25gr przy sobie. Wcześniej już wyrok w zawieszeniu za znikomą ilość.

14.11.2011r.: Trzech z zatrzymanych składa zażalenia na bezpodstawne zatrzymania do KSP, KWP, Rzecznika Praw Obywatelskich, Prokuratury,Sądu Rejonowego, Rzecznika Praw Uzależnionych

0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Sadzić, Palić, Zalegalizować!        |        WolneKonopie.org © 2019  -  "Made on blunt." -  underground.